๐๐ฒ ๐๐ฒ๐ฟ๐ธ๐ ๐ฎ๐น ๐ฒ๐ฒ๐ป ๐๐ถ๐ท๐ฑ๐ท๐ฒ ๐ฎ๐น๐ ๐ฝ๐ฟ๐ผ๐ณ๐ฒ๐๐๐ถ๐ผ๐ป๐ฎ๐น ๐ถ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐ฐ๐๐น๐๐๐ฟ๐ฒ๐น๐ฒ (๐ฎ๐บ๐ฎ๐๐ฒ๐๐ฟ๐ธ๐๐ป๐๐)๐๐ฒ๐ฐ๐๐ผ๐ฟ ๐ฒ๐ป ๐๐ฟ๐ฎ๐ฎ๐ด๐ ๐ท๐ฒ ๐บ๐ถ๐๐๐ฐ๐ต๐ถ๐ฒ๐ป ๐ฎ๐ณ; ๐ต๐ผ๐ฒ ๐๐ฒ๐ ๐ถ๐ธ ๐บ๐ฒ๐๐ฒ๐น๐ณ ๐ด๐ผ๐ฒ๐ฑ ๐ถ๐ป ๐ฑ๐ฒ ๐บ๐ฎ๐ฟ๐ธ๐? ๐ ๐ฎ๐ฎ๐ป๐ฑ๐ฎ๐ด๐ฎ๐๐ผ๐ป๐ฑ ๐ญ๐ฌ ๐ท๐๐ป๐ถ organiseert KultuurLoket een nieuwe workshop: Marketing x Cultureel Ondernemerschap. Tijdens deze workshop leer je hoe je effectief gebruik kunt maken van inzichten uit de marketing om jezelf als cultureel ondernemer goed te kunnen profileren. Als professional ben je volop bezig met de inhoud van je vakgebied, zoals het regisseren van een theatergezelschap, je dirigentschap, het meewerken aan optredens en concerten of je eigen lespraktijk. In welke vorm dan ook, je bent een cultureel ondernemer met een gemengde beroepspraktijk in de breedste zin van het woord en je wilt jouw diensten beter promoten. Tijdens deze workshop krijg je meer verdieping in cultureel ondernemerschap en de bijbehorende marketingaspecten. Docent Harm Timmerman leert je hoe je jouw marketingplan maakt. Met toegankelijke marketingmodellen wordt de theorie heel praktisch gemaakt. Inhoud workshop - Nut en noodzaak van marketing - SDP: Segmentatie, Doelgroep en Positionering - Doelstellingen - Concurrentie - Branding (Identiteit en Imago) - USP (Unique Selling Points) - Positionering - Welke middelen zet je in (o.a. social media): Digital Marketing en Events Datum: Maandag 10 juni Tijd: 19.30 โ 22.00 uur Locatie: VRIJDAG, Walstraat 34, Groningen Kosten: โฌ 30 per persoon Voor meer informatie en ticketverkoop kijk op: kultuurloket.nl/activiteiten/workshop-marketing-x-cultureel-ondernemerschap
Doelgroepen