𝗝𝗲 𝘄𝗲𝗿𝗸𝘁 𝗮𝗹 𝗲𝗲𝗻 𝘁𝗶𝗷𝗱𝗷𝗲 𝗮𝗹𝘀 𝗽𝗿𝗼𝗳𝗲𝘀𝘀𝗶𝗼𝗻𝗮𝗹 𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗰𝘂𝗹𝘁𝘂𝗿𝗲𝗹𝗲 (𝗮𝗺𝗮𝘁𝗲𝘂𝗿𝗸𝘂𝗻𝘀𝘁)𝘀𝗲𝗰𝘁𝗼𝗿 𝗲𝗻 𝘃𝗿𝗮𝗮𝗴𝘁 𝗷𝗲 𝗺𝗶𝘀𝘀𝗰𝗵𝗶𝗲𝗻 𝗮𝗳; 𝗵𝗼𝗲 𝘇𝗲𝘁 𝗶𝗸 𝗺𝗲𝘇𝗲𝗹𝗳 𝗴𝗼𝗲𝗱 𝗶𝗻 𝗱𝗲 𝗺𝗮𝗿𝗸𝘁? 𝗠𝗮𝗮𝗻𝗱𝗮𝗴𝗮𝘃𝗼𝗻𝗱 𝟭𝟬 𝗷𝘂𝗻𝗶 organiseert KultuurLoket een nieuwe workshop: Marketing x Cultureel Ondernemerschap. Tijdens deze workshop leer je hoe je effectief gebruik kunt maken van inzichten uit de marketing om jezelf als cultureel ondernemer goed te kunnen profileren. Als professional ben je volop bezig met de inhoud van je vakgebied, zoals het regisseren van een theatergezelschap, je dirigentschap, het meewerken aan optredens en concerten of je eigen lespraktijk. In welke vorm dan ook, je bent een cultureel ondernemer met een gemengde beroepspraktijk in de breedste zin van het woord en je wilt jouw diensten beter promoten. Tijdens deze workshop krijg je meer verdieping in cultureel ondernemerschap en de bijbehorende marketingaspecten. Docent Harm Timmerman leert je hoe je jouw marketingplan maakt. Met toegankelijke marketingmodellen wordt de theorie heel praktisch gemaakt. Inhoud workshop - Nut en noodzaak van marketing - SDP: Segmentatie, Doelgroep en Positionering - Doelstellingen - Concurrentie - Branding (Identiteit en Imago) - USP (Unique Selling Points) - Positionering - Welke middelen zet je in (o.a. social media): Digital Marketing en Events Datum: Maandag 10 juni Tijd: 19.30 – 22.00 uur Locatie: VRIJDAG, Walstraat 34, Groningen Kosten: € 30 per persoon Voor meer informatie en ticketverkoop kijk op: kultuurloket.nl/activiteiten/workshop-marketing-x-cultureel-ondernemerschap
Doelgroepen