KultuurLoket organiseert op dinsdag 4 juli een workshop Marketing voor culturele organisaties. Wanneer je met alle goede moed aan de publiciteit van jouw vereniging of evenement begonnen bent, kan die moed je even snel in de schoenen zakken. Want hoe pak je dat aan? Hoe krijg je aandacht van de media? Hoe zet je jouw vereniging of evenement goed in de markt? Wie wil je bereiken? Heb je ook deze vragen? Dan is de workshop ‘Marketing voor culturele organisaties’ iets voor jou. In één avond krijg je handvatten voor het bereiken van (nieuw) publiek en leer je jouw gezelschap of evenement op een aantrekkelijke manier te presenteren. Je gaat meteen aan de slag met het opstellen van een pr-plan. Je leert van elkaar en wisselt ervaringen en tips uit. De workshop is bedoeld voor iedereen die zich inzet om de organisatie of een evenement voor het voetlicht te brengen. De workshop wordt gegeven door een docent met ervaring in de cultuurmarketing en communicatie. Inhoud workshop: - Valkuilen pr - Doelgroep / doelstellingen - Pr-plan - Beeldtaal / teksten (promotietekst / persbericht) - Welke middelen zet je in (o.a. social media) Planning - Datum: 4 juli - Locatie: VRIJDAG Prinsentheater, Noorderbuitensingel 11 (Lokaal 1), Groningen - Docent: Marjolein Cuppen Deelname is gratis. Aanmelden kan via deze link: docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSd9YvQ0hhYafd_G8e40Loe7ehXUXcF8Ev27xCzYLcKBZDTmwg/viewform?pli=1
Doelgroepen